מעצבת פנים בשדרות – איך נבחר מבין כל המעצבות?

מעצבת פנים בשדרות

כל מעצבת פנים בשדרות יודעת כי הסוד לעיצוב המושלם הוא שילוב בין רצונות וחלומות הלקוח לבין הידע והניסיון אותו מביאה המעצבת לשולחן. רצונות הלקוח יאפשרו להכווין את המעצבת לעולם המושגים הנכון, כאשר המדידות אשר יעשו בבית ישרטטו את המסגרת במסגרתה תוכל המעצבת לצייר בשלל צבעים.

עיצוב פנים הינו אמנות לכל דבר ומומלץ כי תפנו אך ורק לאשת מקצוע בעלת מוניטין חיובי אשר תבצע עבורכם את הפרויקט. הניסיונות ליצור מראה דומה לאלה שמצאתם בקטלוג אופנה סביר כי יעלו בתוהו או לא ימצו עד תום את הפוטנציאל של הנכס שלכם. אם כבר החלטתם להיכנס לפרויקט מסוג זה – השאירו את העבודה בידיהם של מקצוענים.

אסתי איפרגן – מעצבת פנים בשדרות לשירותכם

כאשר הדירה שברשותכם אינה מספקת אתכם זהו בדיוק הזמן לפנות אל שירותיה של אסתי איפרגן מעצבת פנים בשדרות המתמחה בתכנון ועיצוב פנים הן לבתים פרטיים והן לעסקים. אם אתם מתכננים לרכוש דירה מקבלן מומלץ כי תכניסו את המעצבת לעניינים בשלב מוקדם ככל האפשר משום שקבלנים רבים מאפשרים לבצע שינויים טרם קבלת הדירה – דבר אשר יחסוך לכם כסף בתהליך העיצוב. כמו כן, טרם הבניה הסופית של הדירה ישנה גמישות גדולה יותר לשינויים והדבר יסייע ליצור את העיצוב הנכון והטוב ביותר עבורכם.

לאחר הכנת הסקיצה הראשונית נוכל לעבור אל שלב ביצוע עבודות העיצוב.

בשלב זהו אנו נבצע ליווי צמוד של מנהל העבודה בשטח ונפקח על ביצוע:

  • סימוני חשמל
  • התקנת חיפוי וריצוף
  • התקנת מערכת אינסטלציה
  • עבודות פרזול ואלומיניום
  • עבודות גבס
  • ועוד

ההרמוניה וכימיה כערך עליון

אנו באסתי איפרגן – תכנון ועיצוב פנים מדגישים את נושא ההרמוניה והכימיה לכל אורך התהליך. בין אם מדובר בקשר שלנו עם הלקוח או עם מנהל העבודה אנו תמיד מקפידים על מדיניות של דרך פתוחה. בתוך החלל אנו מעוניינים ליצור את אותה אנרגיה של קבלה, שלווה והרמוניה המשתלבת יחד עם אלמנטים מודרניים, רעיונות מקוריים ושמירה על עיצוב בתים מודרניים בצורה נקייה ועדכנית.

עיצוב פנים בשדרות

מה אם היינו אומרים לכם שתוך השקעה מועטה חייכם יכולים להשתנות לטובה? מה אם היינו אומרים לכם כי המקום בו אתם שוהים זמן כה רב יכול להפוך לפנינה עיצובית אשר מעניקה לכם תחושה מדהימה במשך כל היום ? מה אם הייתם יכולים להפיק הרבה יותר ממה שדמיינתם מן הדירה שברשותכם, ליצור בה תחושה של חלל גדול יותר, מזמין יותר ונוח יותר לעבודה ?

אסתי איפרגן מביאה את השילוב המושלם בין יופי לפונקציונליות, בין מודרני קלאסי, בין מה שהלקוח דורש לבין אמיתות עיצוביות אשר נלמדו על ידיה במשך שנים ארוכות. זהו הזמן לקחת חלק בהצלחה ולהצטרף לרשימה ארוכה של לקוחות מרוצים אשר עברו תהליך עיצוב פנים בשדרות תחת ניצוחה של אסתי איפרגן.

תהליך עיצוב פנים בשדרות והדרום

רגע לפני שמתחילים לשפץ את הבית יש לבחור במעצבת הנכונה למשימה. חשוב שיהיה מדובר במעצבת מנוסה ובעלת מוניטין חיובי עליה יכולים להמליץ חברים, בני משפחה או אנשי מקצוע אחרים. כמו כן יש להבין בפגישה הראשונית האם קיימת הבנה וכימיה עם המעצבת. הדברים הללו חשובים מאד בהמשך הדרך ושיתוף הפעולה ביניכם הינו קריטי להצלחת התהליך. מידת הגמישות שתגלה המעצבת והיכולת שלה להתאים את עצמה לרצון הלקוח יביאו בסופו של דבר לתוצאה המקובלת על שני הצדדים.

זכרו כי אין גבול למספר הדברים אותם ניתן לעשות בבית אך יש תמיד לקחת בחשבון את נושא המחיר ; וודאו כי המעצבת מסוגלת לעבוד במסגרת התקציב הנתון וכי המחיר שהיא גובה כולל ליווי של מנהל העבודה בשטח – אולי השלב החשוב ביותר בתהליך העיצוב.

עיצוב פנים בשדרות – התהליך המלא של אסתי איפרגן

אדריכלית פנים אסתי איפרגן מציאה ללקוחותיה לעבור את התהליך המלא והנכון ביותר בעיצוב פנים, החל מהפגישה הראשונית בה יתבצע בירור צרכים ומדידות של הכנס, דרך שלב בחירת הקונספט והכנת תוכניות עבודה מפורטות עבור הקבלן המבצע ועד שלב הפיקוח על העבודות אשר יוודא כי הכל מתבצע כשורה וכי אין חריגות מבחינת צורת הביצוע ומבחינת התקציב.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

היתר בניה – גרמושקה

סקירה זו צוללת לתהליך הסבוך של קבלת היתר בנייה או 'גרמושקה' בישראל. הוא מציע ניתוח מעמיק של חשיבותו, הצעדים המעורבים, האתגרים העומדים בפניהם ופתרונות אפשריים.