איך לבחור מטבח עם אי

איך לקנות את המטבח הראשון שלך עם אי

המטבח הוא הלב של הבית. זה המקום שבו מתאספות משפחות לבשל, לאכול ולדבר. זה גם מקום שבו אנחנו מבלים הרבה זמן לבד, מבשלים לעצמנו או מכינים ארוחת ערב לאחד. מסיבה זו, חשוב לבחור מטבח שיתאים לאורח החיים שלכם ולמשפחתכם.

עבור אנשים מסוימים, אי עשוי להיות התוספת המושלמת לפריסת המטבח שלהם. אבל לפני שאתה מקבל החלטות לגבי איזה סוג של אי אתה רוצה במטבח שלך, יש כמה דברים שאתה צריך לשקול תחילה:

– גודל החלל שלך:

– גודל האי שלך:

– איזה סוג אי אתה רוצה:

– כמה שטח אחסון אתה צריך:

– כמות השטח הפנוי במשטח השיש

בחירת מטבח חדש יכולה להיות משימה לא פשוטה. אתה רוצה לוודא שאתה מקבל את המיטב מהטוב ביותר, אבל אתה גם רוצה לוודא שאתה לא מבזבז יותר מדי על משהו שלא תשתמש בו.

ככלל, מטבחים עם איים יקרים יותר ממטבחים בלעדיהם, אך הם גם יכולים לספק יותר פונקציונליות ממטבחים ללא איים.

האי משמש בדרך כלל להכנת מזון ואחסון, מה שאומר שהוא מושלם עבור אנשים שמבשלים בבית לעתים קרובות. אם אתה לא מבשל הרבה או אם אתה אוהב לאכול בחוץ לעתים קרובות, אז אי אולי לא שווה את ההוצאה הנוספת.

עם זאת, אם אתם כן מבלים את רוב זמנכם במטבח בבישול והכנת אוכל אז אי שווה את ההשקעה כי הוא יעניק לכם יותר מקום עבודה ושטח אחסון מאשר למטבח ללא אי.

למה אתה צריך מטבח עם אי והסוגים השונים של מטבחים עם איים

מטבחים עם איים הופכים פופולריים יותר ויותר מכיוון שהם מציעים הרבה יתרונות. זוהי דרך מצוינת להוסיף יותר מקום למטבח שלך. הם גם נותנים לך שטח דלפק נוסף ושטח אחסון במטבח.

ישנם סוגים שונים של מטבחים עם איים שתוכלו לבחור מהם. הסוג הראשון הוא המטבח בצורת L עם אי; למטבח מסוג זה יש חצי אי המשתרע מצד אחד של החדר וגורם לו להיראות כמו צורת L במבט מלפנים. הסוג השני הוא המטבח בצורת U עם אי; למטבח מסוג זה יש שני קירות זה מול זה ויש לו חצי אי המחבר ביניהם ויוצר צורת U במבט מלפנים. ולבסוף, יש את המטבחים בסגנון המטבח עם איים; למטבחים אלה שני קירות מקבילים זה מול זה, היוצרים נתיבים או מסדרונות ארוכים במבט מלפנים.

מטבחים עם איים פופולריים מאוד בימינו מכיוון שהם דרך מצוינת להוסיף יותר מקום למטבח שלך. עם אי, אתה יכול לקבל יותר מקום בארון ושטח דלפק לבישול, הכנה ואכילה. איי מטבח יכולים לשמש גם כבר ארוחת בוקר או פינת אוכל.

ישנם סוגים רבים ושונים של מטבחים עם איים כמו אי למטבח, עיצוב מטבחים, שיפוץ מטבחים ומטבח. הבחירה הנכונה עבור הצרכים שלך תלויה למה אתה צריך את זה. לדוגמה, אם אתה רוצה מקום לאכול בו, אולי תרצה בר ארוחת בוקר או אם אתה צריך אחסון נוסף אז ארונות עשויים להיות האפשרות הטובה ביותר עבורך.

5 התכונות המובילות הכלולות בכל אי מטבח

אי למטבח הוא תוספת נהדרת לכל מטבח. זה יכול לשמש למטרות רבות, כמו מקום לאחסון הסירים והמחבתות שלך או כבר לאירוח אורחים. ישנם סוגים רבים ושונים של עיצובי אי למטבחים, והתכונות הנלוות אליהם עשויות להשתנות מאוד.

הדבר הראשון שיש לקחת בחשבון בבחירת אי למטבח הוא גודל המטבח שלך. אם יש לך שטח קטן, אולי תרצה לקבל אי שיש לו מפלסים אחת או שתיים ולא שלוש או ארבע מפלסים. זה ישאיר יותר מקום במטבח שלך לדברים אחרים כמו ישיבה ליד השיש או אפילו מקום אחסון על מדפים מתחת למשטח.

איי מטבח הם תוספת נהדרת לכל מטבח. הם יכולים לשמש למטרות מרובות, כגון אחסון, הכנת מזון ואפילו אוכל. 5 התכונות המובילות שאתה צריך לחפש באי מטבח הן:

– שטח אחסון: באי מטבח צריך להיות מספיק מקום אחסון כדי לאחסן את כל הפריטים הדרושים במטבח שלך.

– ישיבה: תמיד טוב שיש מקומות ישיבה באי במטבח. זה יאפשר לך ליהנות מהארוחות שלך עם המשפחה והחברים בזמן הבישול או הכנת המנות שלך.

– משטח עבודה: משטח גדול חשוב לאנשים שרוצים לבצע עבודת הכנת אוכל באי המטבח שלהם.

– מכשירי חשמל: מכשירי חשמל חשובים אם אתה רוצה להשתמש באי המטבח כמקום עבודה נוסף בבית שלך.

– עיצוב: כדאי להתחשב גם בעיצוב האי במטבח כשאתה מחליט איזה מהם אתה רוצה לקנות.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

היתר בניה – גרמושקה

סקירה זו צוללת לתהליך הסבוך של קבלת היתר בנייה או 'גרמושקה' בישראל. הוא מציע ניתוח מעמיק של חשיבותו, הצעדים המעורבים, האתגרים העומדים בפניהם ופתרונות אפשריים.