פתרונות אחסון מעוצבים לבית

  אחד הרהיטים שיכולים להפוך כל חלל למרהיב הוא ללא ספק ויטרינה, שבה מוצבים פריטים שאותם רוצים להציג לראווה. הרהיט עצמו יפה ומעוצב, והחפצים המונחים בו מוסיפים עניין ויופי ויוצרים מראה יוקרתי.

הדרך הנוחה לתצוגה

לוויטרינות יש עוצמה הנובעת מגודלן, מהשילוב של חומרים וצבעים וכמובן של הפריטים המוצגים בתוכן. ויטרינות הופכות את הקיר שעליו הן מוצבות לחלק משמעותי מהחלל, הן מרשימות ומהוות גם פתרון אחסון נוח ואסתטי. אם יש לכם חפצים מזכוכית שאתם רוצים להציג אבל לשמור עליהם מפני הצטברות אבק או פגיעה, חפצי אומנות, כלים מכסף – המקום הנוח ביותר להניחם הוא ויטרינה. במטבח יש שלל כלים מזכוכית עדינים ויפים שמהווים פריט אסתטי, ואם אתם מעוניינים לשמור עליהם נקיים – מדף זכוכית בארונית הוא המקום המיועד לכך. אחסנת ספרים יכולה להיות נוחה בתוך ויטרינה בסלון או בפינת קריאה, כך שהם לא חשופים לאבק אך ניתן לראותם ולבחור את הפריט שרוצים. הרהיט הגבוה מאפשר לראות את חפצי הנוי המוצגים בו בגובה העיניים ומאפשר להוציאם בנוחות. ארונית מסוג צר וארוך יכולה להתאים גם לחדר הרחצה, בה אפשר להניח מוצרי טיפוח ומגבות בצורה מעוצבת המוסיפה למראה החדר.

אם יש חפצים שאתם מעוניינים לאחסן אבל לא להציג בארונית זכוכית, לרוב הוויטרינות יש חלק תחתון שאינו חשוף עם מגירות, דלתות הזזה או פתיחה אטומות. 

איך בוחרים את הפריט המתאים?

כשרוצים לרכוש ויטרינה לסלון, למטבח, לפינת האוכל, לחדר השינה או לאזור אחר ברחבי הבית יש כמה פרמטרים שכדאי לקחת בחשבון כדי שתוכלו לבחור את הפריט הנכון עבורכם.

·         הפרמטר הראשון מתייחס לגודל החלל שבו אתם רוצים למקם את הרהיט. ליד קיר גדול אפשר לבחור בוויטרינה גדולה, אבל אם הקיר אינו מספיק גדול, מומלץ לבחור ברהיט צר וגבוה. אם יש לכם נישה שבה אפשר למקם את הארונית, בחרו בגודל ובגובה המתאימים כדי שהיא תוצב בקלות וניתן יהיה לפתוח את הדלתות בנוחות.

·         הפרמטר השני והחשוב הוא הסגנון: אם בחרתם בעיצוב כפרי, כדאי לשלב גם ויטרינה בסגנון דומה שתשתלב עם הסגנון הכללי. אם העיצוב שלכם נוטה להיות עתיק, מומלץ לבחור בארונית שמעוצבת בסגנון דומה. ישנם מגוון רהיטים המשלבים עץ וזכוכית או מתכת וזכוכית, וגם כאן יש שילוב של סגנונות עם שאר הרהיטים באותו חלל.

·         הפרמטר השלישי והחשוב לא פחות הוא הצבע. אפשר לבחור בגוונים בהירים או כהים שמשתלבים עם הצבעים של הריהוט הקיים, אבל אפשר גם להבליט את הוויטרינה. ישנם צבעים רבים של עץ שהופכים את הפריט לבולט על רקע של עיצוב כפרי קלאסי ובהיר, למשל אדום, ירוק, כחול וצהוב, כך שלא ניתן להתעלם מהעושר של הרהיט. אם יש ריהוט בגוונים מתכתיים וכהים, ויטרינה ממתכת בשילוב זכוכית יכולה להתאים לקו הכללי.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

היתר בניה – גרמושקה

סקירה זו צוללת לתהליך הסבוך של קבלת היתר בנייה או 'גרמושקה' בישראל. הוא מציע ניתוח מעמיק של חשיבותו, הצעדים המעורבים, האתגרים העומדים בפניהם ופתרונות אפשריים.